Sesja będzie oderwana od fabuły Herbii, więc nawet jeśli ktoś z Was zginie, nie będzie mieć to wpływu na jego postać globalnie.
Ogólne założenia sesji są następujące:
- Kwestie magiczne i fantastyczne zostają na potrzeby sesji na nowo zdefiniowane, trzeba je odkryć w trakcie rozgrywki
- Każda postać posiada ogólną wiedzę o prawidłach natury, fizyki etc. Nie trzeba uczyć się także na nowo czym jest koło, wiemy jak wskrzesić ogień - nie cofamy się do prehistorii, jednak dokładne efekty roślin i materiałów poznacie w trakcie gry
- Sesję rozpoczniecie bez ekwipunku
- Postać może zginąć - w takim wypadku, zostanie fabularnie zrespawnowana, jednak będzie odczuwać negatywne trwałe skutki śmierci
- Każda postać straci pamięć - jedyne co zachowała to swój charakter oraz imię - usunieto z powodu potencjalnych kryzysów tożsamości
- Przewiduję 3 miejsca w sesji.
- Każdy z graczy może zgłosić jedną postać.
- Jeśli zgłoszeń będzie więcej, to otworzę drugą sesję w klimatach frostpunk (wtedy przynależność do sesji zostanie ustalona poprzez losowanie). W takiej sytuacji zrobimy maksymalnie 2 sesje po 3 graczy.
- Deadline to jeden post na tydzień
- Rekrutacja do sesji kończy się 17.01.2024, zgłaszamy się pod tym postem
- Celem rozgrywki jest sprawdzenie jak taki survival sprawdzi się w praktyce + sprawdzenie mnie w roli barda