Cukierek albo psikus!
18Zwyciężczynią drugiej konkurencji i nową właścicielką Kamienia z nagrobka króla Musafy zostaje Wierzba! Gratulacje!
Po odbiór nagrody zgłoś się do swojego prowadzącego.
Czas na zgłoszenia konkursowe do konkurencji nr 3:
Krótka forma graficzna na temat "Cukierek albo psikus".
Zasady głosowania są takie same - obrazki są ponumerowane. Pod postem wrzucajcie swoje głosy, wybierając jednego (1) zwycięzcę.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Głosowanie na memy potrwa do końca października, a Wy szykujcie się już na dużą, fantastycznie magiczną niespodziankę!
Po odbiór nagrody zgłoś się do swojego prowadzącego.
Czas na zgłoszenia konkursowe do konkurencji nr 3:
Krótka forma graficzna na temat "Cukierek albo psikus".
Zasady głosowania są takie same - obrazki są ponumerowane. Pod postem wrzucajcie swoje głosy, wybierając jednego (1) zwycięzcę.
1.
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Głosowanie na memy potrwa do końca października, a Wy szykujcie się już na dużą, fantastycznie magiczną niespodziankę!
Cukierek albo psikus!
26Halloweenowy konkurs dobiegł właśnie końca!
Serdeczne gratulacje dla Lead, która prawie jednogłośnie zwyciężyła w ostatniej konkurencji, tym samym otrzymując wydrążoną rzepę Jacka. Po odbiór nagrody zgłoś się do swojego prowadzącego.
Wszyscy uczestnicy, którzy wzięli udział w każdej z trzech kategorii, otrzymają niedługo medal za udział w konkursie!
A teraz... długo wyczekiwana HALLOWEENOWA NIESPODZIANKA!
Bóg-psotnik, Garon, patron naszego jakże wspaniałego konkursu, stworzył magiczną karczmę, położoną poza czasem i przestrzenią. Nikt nie wie, czy Chatka na Kurzej Nóżce leży w naszej rzeczywistości, w naszych snach, czy jeszcze gdzieś indziej. Nikt też nie wie, co znajduje się poza jej ścianami i jak wygląda z zewnątrz, bowiem odwiedzić można jedynie jej wnętrze, pełne ciepłego światła świec, dobrego alkoholu i smacznej strawy.
Magiczna karczma jest miejscem, w którym Wasze postacie mogą spotkać się ze sobą, zupełnie niezależnie od fabuły, nawet jeśli nie mają takiej możliwości na co dzień. Dzieli Was cały kontynent? A może chciałbyś spotkać postać swojego prowadzącego? Teraz to możliwe, nawet jeśli nic z tego nie dzieje się naprawdę! Tutaj możecie pisać z innymi graczami, bez barda, ani mistrza gry. Jeśli zabraknie Wam miejsca, dajcie mi znać, a w Chatce otworzy się dla Was całkiem nowa sala ^^
Chatka otwarta będzie przynajmniej do końca roku, a co dalej... tylko Garon raczy wiedzieć.
---> do Chatki na Kurzej Nóżce
Serdeczne gratulacje dla Lead, która prawie jednogłośnie zwyciężyła w ostatniej konkurencji, tym samym otrzymując wydrążoną rzepę Jacka. Po odbiór nagrody zgłoś się do swojego prowadzącego.
Wszyscy uczestnicy, którzy wzięli udział w każdej z trzech kategorii, otrzymają niedługo medal za udział w konkursie!
A teraz... długo wyczekiwana HALLOWEENOWA NIESPODZIANKA!
Bóg-psotnik, Garon, patron naszego jakże wspaniałego konkursu, stworzył magiczną karczmę, położoną poza czasem i przestrzenią. Nikt nie wie, czy Chatka na Kurzej Nóżce leży w naszej rzeczywistości, w naszych snach, czy jeszcze gdzieś indziej. Nikt też nie wie, co znajduje się poza jej ścianami i jak wygląda z zewnątrz, bowiem odwiedzić można jedynie jej wnętrze, pełne ciepłego światła świec, dobrego alkoholu i smacznej strawy.
Magiczna karczma jest miejscem, w którym Wasze postacie mogą spotkać się ze sobą, zupełnie niezależnie od fabuły, nawet jeśli nie mają takiej możliwości na co dzień. Dzieli Was cały kontynent? A może chciałbyś spotkać postać swojego prowadzącego? Teraz to możliwe, nawet jeśli nic z tego nie dzieje się naprawdę! Tutaj możecie pisać z innymi graczami, bez barda, ani mistrza gry. Jeśli zabraknie Wam miejsca, dajcie mi znać, a w Chatce otworzy się dla Was całkiem nowa sala ^^
Chatka otwarta będzie przynajmniej do końca roku, a co dalej... tylko Garon raczy wiedzieć.
---> do Chatki na Kurzej Nóżce