Czwarta loteria urodzinowa

1
Cześć! Czekaliście na to, wiem. Z okazji urodzin Herbii, w tym roku już ósmych, znowu mamy dla Was loterię ze wspaniałymi nagrodami! Zasady są takie:
1. Zgłaszacie się w tym wątku, a czas na to macie do 23. grudnia, do godziny 23.59. Później nie można się już ani dopisać, ani wycofać. Ale chyba nikt nie jest takim tchórzem, żeby się wycofywać, co? 8-) Wyniki pojawią się od choinką 24. grudnia, w tym samym temacie.

2. Wziąć udział w loterii może każdy, kto ma zaakceptowaną KP. Jeśli masz więcej niż jedną aktywną postać, to w momencie zgłoszenia musisz zaznaczyć, która dostanie nagrodę.

3. Każda kolejna zgłoszona osoba odblokowuje następną pozycję z listy nagród. Im Was więcej, tym więcej możecie zyskać. I stracić. Nie, tak naprawdę nikt nic nie traci, bo każda wygrana, nawet "negatywna", będzie potraktowana jako pretekst do ciekawych fabularnych wydarzeń.

4. Wasi prowadzący dostarczą Wam wygrane przy najbliższej sensownej okazji w fabule.

A oto nasza lista atrakcji:

1. Fart - darmowy medal "Szczęściarz"

2. Worek kartofli.

"Gdzieś pośrodku naszej Biblioteki
Stoi wór kartofli bez żadnej opieki
Kto się o wór ten potknie przypadkiem
Ten długo nie poszczyci się zębów dostatkiem" - Melawen


3. Cały Keron czyta dzieciom – dzięki prywatnym korepetycjom postać gracza otrzymuje +1 punkt do nauk humanistycznych.

4. Słoik dziegciu – doskonały na schorzenia skóry albo do uszczelniania beczek.

5. Szczurołap z Heliar – postać gracza otrzymuje zaczarowany flet, za dźwiękami którego podążają wszystkie gryzonie i dzieci w okolicy.

6. Brak manier – postać gracza otrzymuje klapsa od przedstawiciela lub przedstawicielki płci przeciwnej.

7. Szczątki żartownisia - towarzyszem postaci staje się mała latająca czaszka niziołka, która opowiada mnóstwo kawałów, a do tego gada wyłącznie do rymu i snuje o sobie niestworzone historie.

8. Trefny towar Guede – po kontakcie z podejrzaną substancją postać gracza budzi się jako goblin.

9. Hoffman - do postaci przyczepia się tajemniczy elfi wielbiciel. Może jest niebezpieczny, a może to prawdziwa wielka miłość!

10. Kluseczka – w bardzo krótkim czasie postać gracza staje się otyła. (-1 do Charyzmy, -1 do Zręczności)

11. Ogień św. Vespery – magiczne pudełko niewielkich gabarytów z wiecznym płomieniem w środku, które pozwala rozpalić ognisko albo stos w każdych warunkach atmosferycznych, bez dodatkowych utensyliów.

12. Niech moc będzie z Tobą – możliwość nauczenia się nowego zaklęcia lub znaczne ulepszenie czaru już znanego.

13. Zagrajmy w wisielca - postać gracza zostaje wzięta za łudząco podobnego do niej skazańca, który uciekł z więzienia tuż przed swoją egzekucją lub za zdrajcę pracującego na rzecz obcego wywiadu (Twój wybór, graczu!)

14. Dzieciątko - tak jest, postać zostaje ojcem lub matką. Na otarcie łez otrzymuje również 500 gryfów.

15. Odmłodnienie - postać z każdym dniem młodnieje o 5 lat. Stanie się znów małym ryczącym berbeciem, jeśli nie odwróci klątwy na czas.

16. Deus ex machina – dzięki boskiej interwencji postać gracza może zostać uratowana z fabularnej opresji we wskazanym przez gracza momencie.

17. Pierścionek zaręczynowy królowej Edwiny - cienka złota obrączka z różowym brylantem w oprawie w kształcie korony, od wewnętrznej strony ma wygrawerowany napis Aidan Augustyński drogiej Edwinie w dniu zaręczyn. Może skradziony, może zgubiony, może królowa przekazała go na cele charytatywne, może wyrzuciła z pałacowego okna ze złości, a może podarowała graczowi osobiście...

18. Piaski czasu – klepsydra z magicznym piaskiem z urk-huńskiej pustyni. Pozwala postaci gracza cofnąć czas o kwadrans i zmienić bieg wydarzeń. Do jednorazowego użytku.

19. E tam, noga - postać traci wskazaną przez gracza kończynę.

20. Smoczy pył - pół garści bardzo silnego i bardzo cennego katalizatora magicznego; to srebrny proszek o ostrej woni hiacyntów, zrobiony ze smoczych kości, a zamknięty w misternej szkatułce z granatowych muszli aphlia septhora, które potrafią blokować magię; czarowanie przy użyciu tego katalizatora staje się niesamowicie łatwe i przyjemne (zapytajcie profesora Felivrina)

21. Zamienianie się jest fajne - postać na dobę zamienia się ciałami z dowolnym NPCem.

22. Królewska łaska - postać zostaje wplątana w gorący romans z głową państwa.

23. Wycieczka marzeń – zwiedzanie w charakterze oskarżonego siedziby dowolnej komandorii Zakonu Sakira. Przewodnik gratis.

24. Odwrotne zwierciadełka - para małych lusterek o lekko różowej powierzchni, które mają tę dziwną właściwość, że jedno pokazuje to, co powinno odbijać drugie - i wzajemnie; przy ich pomocy dwie osoby mogą widzieć się nawzajem, nawet będąc bardzo daleko od siebie; przydatne zapewne nie tylko dla rozdzielonych kochanków.

25. Rany boskie! - postać trafia do domeny bogów i poznaje osobiście wybrane bóstwo. Oczywiście poza Hyurinem, temu już się zmarło.
Obrazek
Specjalny medal od Aod. I od Kota.

Re: Czwarta loteria urodzinowa

5
Zgobliniałbym, gdybym nie wziął udziału!
Chyba, że i tak zgoblinieję...
"Jak dzikie zwierze w okresie godowym
Jak marynarze z dziwkami w mieście portowym
Jak uczniowie Oros z uczennicami
Jak król ze sługami i nałożnicami
Jak żołnierze ze schwytanymi kobietami

Odpuść sobie, dziecię

I tak wszystko pierdolnie
Jak nikt jeszcze nie widział w świecie"
ODPOWIEDZ

Wróć do „Archiwum”