Poszukujemy graczy i narratorów, którzy chcieliby wziąć udział w serii czterech sesji pilotażowych, stanowiących część projektu, mającego za cel wprowadzanie nowych rozwiązań w sposobie prowadzenia i rozgrywania gier fabularnych. Przewidujemy miejsce dla czterech 4-5 osobowych drużyn, wliczając mistrzów gry.
* Miriady odłamków skalnych dryfują w morzu chmur. Niektóre są zaledwie okruchami, inne to ogromne wyspy, dorównujące wielkością ziemskim subkontynentom. Wyspy są domem przedziwnych form życia. Rośliny o osobliwych właściwościach chemicznych pozwoliły na szybki rozwój biotechnologii i przemysłu z nią związanego. (np. wszczepy, mutacje, broń biologiczna). Przestrzeń między wyspami jest wypełniona powietrzem, a nie próżnią. Po bezkresnym niebie wędrują ogromne okręty, wiatrakowce, dwupłatowce i żaglowce powietrzne - napędzane potężnymi prądami powietrznymi bądź energią słoneczną.
Tam, gdzie sięga ciepło słońca, prosperują ludzkie rasy, które wykształciły znaczące różnice anatomiczne w związku z występowaniem ogromnego bogactwa egzotycznych ekosystemów. Ogół skolonizowanych wysp nosi miano Przestrzeni Imperialnej. Imperium Kin jest konstruktem kulturalnym, bardziej niż politycznym, a w jego skład wchodzi oficjalnie sześć ogromnych państw, które prowadzą ze sobą niezależną politykę.
Za sferą powietrza, w której dryfują wyspy i rozwijają się cywilizacje, rozciągają się odmęty kotłującej się energii, która bezustannie i gwałtownie przeobraża się w coraz to nowe formy. Jej emanacje, nazywane anomaliami, można spotkać czasem na terenie imperium. Potrafią przyjmować zarówno formę zaburzeń praw fizyki, jak i echa przeszłości - duchów. Badaniem, wykorzystywaniem i zwalczaniem anomalii zajmują się okultyści i uczeni demonologowie.
Plan Gry
Cztery sesje, cztery różne doświadczenia. Dzięki koordynacji pracy Narratorów, chcemy stworzyć unikalne doświadczenie dla graczy - spójną fabułę splatającą losy szesnastu bohaterów, w której decyzje podjęte przez jedną drużynę dotykać będą wszystkich pozostałych, a Wasza gotowość do współpracy lub rywalizacji wpłynie na dalsze losy świata. To od was będzie zależało, czy będziecie jednoczyć, czy też dzielić.
Na sesje składać się będą: - interaktywne, płynnie zlane z rozgrywką tworzenie postaci
- kreowanie tła oraz relacji w drużynie
- wypełniona akcją przygoda, wymuszająca podejmowanie szybkich i zdecydowanych działań
- walka szpiegów - zdobywanie danych wywiadowczych, infiltracja szeregów wroga
- wątek zagadki/paranormalnego thrilleru
- negocjacje między frakcjami
Gramy w świecie autorskim, dostosowywanym do grania tej kampanii. Oznacza to, że staniecie się integralną częścią uniwersum, a wasze decyzje będą realnie kształtować jego rozwój. Stworzona przez Was podczas tej przygody historia przetrwa i wpłynie na obraz kolejnych kampanii.
Od gracza oczekujemy: - Uczestnictwa w każdej z czterech rozgrywek. W momencie stworzenia zespołu zorganizowany zostanie kalendarz, w którym będą określone z wyprzedzeniem daty gier. Jako, że działania jednego zespołu będą wpływały na doświadczenie innych drużyn oczekujemy, by każda sesja została rozegrana w określonych ramach czasowych.
- Wypełnienie ankiety ewaluacyjnej. Jako, że stawiamy na ciągły rozwój systemu, świata jak i mechaniki, będziemy prosili o wypełnienie ankiety po każdej z rozgrywek, by móc dzięki Waszym opiniom ulepszać nasz system.
- Przyjazd do Trójmiasta na czwartą, kulminacyjną rozgrywkę. Podczas ostatniej rozgrywki, która będzie trwała nawet do 6 godzin, będziemy oczekiwali, by każdy z zespołów przyjechał do Trójmiasta. Event zostanie zorganizowany w weekend, by gracze mogli pogodzić wyjazd z innymi obowiązkami. Jako organizatorzy będziemy pomagać ze znalezieniem zakwaterowania oraz organizacją dojazdu.
Od narratora oczekujemy : - Uczestnictwa w spotkaniach przygotowawczych. Będzie to seria spotkań via Skype, na których będziemy przybliżać świat, mechanikę systemu jak i samą fabułę.
- Rozegrania samych sesji (tego tłumaczyć chyba nie musimy).
- Sporządzenia podsumowania z sesji na dostarczonym wcześniej kwestionariuszu.
- Zastosowywania się do sugestii oraz wskazówek organizatorów.
* Jeśli chcesz być częścią dynamicznie rozwijającej się fabuły, poznać ludzi z całej Polski, a do tego spędzić kreatywnie czas, nie zwlekaj i zgłoś się już dziś!
Pytania oraz zgłoszenia proszę wysyłać na dedykowane konta inicjatywy:
email: shewbruegel@gmail.com lub konto na Facebooku: Shew Bruegel.
Eksperymentalna inicjatywa erpegowa, gracze i MG poszukiwani
1Cześć, młodzieży! Dzielę się z Wami inicjatywą mojego kolegi - liczę, że znajdą się tu jacyś chętni do wspólnej zabawy erpegowej w nieco eksperymentalnej formie i w ciekawym autorskim świecie. Zerknijcie, o co chodzi: