Witam, odpowiem tu na kilka pytań. Dodam, że jesto to miejsce w którym możecie zdawać swoje pytania. Kolejna osoba, która wyśle mi PW, zostanie publicznie przeklęta.
1.) Jak postawić budynek, który ma 100ZL, skoro w mieście mam tylko 40? A w ogóle to w mieści można mieć max 50, wut da fuq?
- otóż, budynku nie trzeba stawiać "na raz". Można zapłacić 40 ZL w jednej turze i 30ZL w dwóch następnych. W wersji 1.03 podręcznika zaznaczę, które budynki muszą stać na "hexie miasta".
2.) Wybrałem punk na miasto i co dalej..?
- Ah! Początki są trudne, zaiste. Dostajecie 40ZL na start, ale te "Zasoby Ludzkie" trzeba gdzieś zakwaterować. Automatycznie z tego tytułu dostajecie "8 hexów miasta", bo tyle hexów odpowiada 40ZL.
- Po wybraniu tych hexów dokonujesz wyboru co zbudować
- A następnie ruszasz się piechurami i ekspedycją (zawsze mogą stać w miejscu)
3.) Chcę drugie miasto
- Spoko. Zbudujesz ekspedycję za odpowiednią ilość F i ZL. Jest to normalna jednostka, ktrą da się zaatakować i która musi chodzić. Następnie musisz dojść do upragnionego miejsca na nowe miasto i "postawić ratusz", tym razem już kompletnie gratis. Brawo! Masz jeden hex miasta z ratuszem. Więcej w 1.03, już niebawem.
4.) Jak działają handlowe?
- Co sobie obiecacie, to zadziała. Ja tam będę ingerował tylko jak coś rażąco sprzecznego z mechaniką będzie. Jak dla mnie możecie wymieniać się wojem, zasobami lub nawet ZL!
5.) Sprzedać coś chcę na kontynent i kupić też fajnie
- 1.03
6.) Chcę ustawić więcej niż jeden szyk do walki wręcz
- Już niebawem, patrz wyżej
- Organizacja
- - Archiwum
- Zasady gry i świat przedstawiony
- - Atlas
- - - Podstawy
- - - Rasy
- - - Geografia
- - - Bóstwa i świątynie
- - - Biblioteka Uniwersytetu Oros
- - - - Dział wiedzy przydatnej
- - - - Dział wiedzy dodatkowej
- - - - - Magia
- - - - - Historia i Kultura
- - - - - Rzemiosło, nauka
- - - - - Inne
- - - - Dział Archiwum
- - - - Prace konkursowe – zbiór dzieł
- - - - Pamiętniki Herbian
- - - Wieści ze świata
- - Kartoteka
- - - Archiwa
- - - NPC niekanoniczni
- - - Przykładowe karty postaci [dział w przebudowie]
- Północ
- - Salu
- - - Port Salu
- - - Wolne Księstwo Petram
- - Splugawione Ziemie
- - - Morlis
- - - Zachodnie Ghuz Dun
- - Thirongad
- - - Twierdza
- - Turon
- - - Stolica
- - - Tunel
- - Ziemie niczyje
- Keron
- - Królewska prowincja
- - - Saran Dun
- - - - Akademia Mniejsza
- - - Biały Fort
- - - Nowe Hollar
- - - - Akademia Sztuk Magicznych
- - - Heliar
- - Księstwo Grenefod
- - - Grenefod
- - Książęca prowincja
- - - Qerel
- - Zachodnia prowincja
- - - Irios
- - - Srebrny Fort
- - Południowa prowincja
- - - Oros
- - - - Uniwersytet w Oros
- - - Zaavral
- - Wschodnia prowincja
- - - Meriandos
- - Księstwo Ujścia
- - - Ujście
- - Gryfie Gniazdo
- - - Zamek
- Fenistea
- - Wyspa Kryształowego Powiewu
- - - Stolica - Asvahill
- - Fenistea - puszcza
- - - Lea`Fenistea - dawna stolica
- - Bagna Serathi
- Urk-hun
- - Zachodnia baronia
- - - Czarne Mury
- - - Czarcie Góry
- - - Everam
- - Wschodnia baronia
- - - Karlgard
- - - - Karlgardzka Akademia Czarnoksięstwa
- - - Wushoh
- - Baronia Varulae
- - - Varulae
- - - Deszczowy Matecznik
- - - Tsu`rasate
- Archipelag
- - Taj`cah
- - - Stolica
- - Chandi
- - - Dekha Chandi
- - Erola
- - - Port Erola
- - Kattok
- - - Ina'Kattok
- - - Da'kattok
- Podmrok
- - Klan Wędrujących
- - Klan Poszarpanej Rany
- - Klan Księżycowej Doliny
- - Sprowadziciele Słońca
- - Klan Wodnej Gwiazdy
- Poza Herbią
- - Karczma
- - - Księga niesamowitych opowieści
- - - Śmietnisko
- - - - Cele gladiatorów
- - - - Arena
- - - - Warsztat Alta i Vasa
- - - - Strategiczne Sesje PBF
- - - - Gra strategiczna
- - - Chatka na Kurzej Nóżce
- - Galeria
- - Bramy
- - - Wygasłe portale