Eksperymentalna inicjatywa erpegowa, gracze i MG poszukiwani

1
Cześć, młodzieży! Dzielę się z Wami inicjatywą mojego kolegi - liczę, że znajdą się tu jacyś chętni do wspólnej zabawy erpegowej w nieco eksperymentalnej formie i w ciekawym autorskim świecie. Zerknijcie, o co chodzi:
Poszukujemy graczy i narratorów, którzy chcieliby wziąć udział w serii czterech sesji pilotażowych, stanowiących część projektu, mającego za cel wprowadzanie nowych rozwiązań w sposobie prowadzenia i rozgrywania gier fabularnych. Przewidujemy miejsce dla czterech 4-5 osobowych drużyn, wliczając mistrzów gry.

* Miriady odłamków skalnych dryfują w morzu chmur. Niektóre są zaledwie okruchami, inne to ogromne wyspy, dorównujące wielkością ziemskim subkontynentom. Wyspy są domem przedziwnych form życia. Rośliny o osobliwych właściwościach chemicznych pozwoliły na szybki rozwój biotechnologii i przemysłu z nią związanego. (np. wszczepy, mutacje, broń biologiczna). Przestrzeń między wyspami jest wypełniona powietrzem, a nie próżnią. Po bezkresnym niebie wędrują ogromne okręty, wiatrakowce, dwupłatowce i żaglowce powietrzne - napędzane potężnymi prądami powietrznymi bądź energią słoneczną.

Tam, gdzie sięga ciepło słońca, prosperują ludzkie rasy, które wykształciły znaczące różnice anatomiczne w związku z występowaniem ogromnego bogactwa egzotycznych ekosystemów. Ogół skolonizowanych wysp nosi miano Przestrzeni Imperialnej. Imperium Kin jest konstruktem kulturalnym, bardziej niż politycznym, a w jego skład wchodzi oficjalnie sześć ogromnych państw, które prowadzą ze sobą niezależną politykę.

Za sferą powietrza, w której dryfują wyspy i rozwijają się cywilizacje, rozciągają się odmęty kotłującej się energii, która bezustannie i gwałtownie przeobraża się w coraz to nowe formy. Jej emanacje, nazywane anomaliami, można spotkać czasem na terenie imperium. Potrafią przyjmować zarówno formę zaburzeń praw fizyki, jak i echa przeszłości - duchów. Badaniem, wykorzystywaniem i zwalczaniem anomalii zajmują się okultyści i uczeni demonologowie.



Plan Gry

Cztery sesje, cztery różne doświadczenia. Dzięki koordynacji pracy Narratorów, chcemy stworzyć unikalne doświadczenie dla graczy - spójną fabułę splatającą losy szesnastu bohaterów, w której decyzje podjęte przez jedną drużynę dotykać będą wszystkich pozostałych, a Wasza gotowość do współpracy lub rywalizacji wpłynie na dalsze losy świata. To od was będzie zależało, czy będziecie jednoczyć, czy też dzielić.

Na sesje składać się będą: - interaktywne, płynnie zlane z rozgrywką tworzenie postaci
- kreowanie tła oraz relacji w drużynie
- wypełniona akcją przygoda, wymuszająca podejmowanie szybkich i zdecydowanych działań
- walka szpiegów - zdobywanie danych wywiadowczych, infiltracja szeregów wroga
- wątek zagadki/paranormalnego thrilleru
- negocjacje między frakcjami

Gramy w świecie autorskim, dostosowywanym do grania tej kampanii. Oznacza to, że staniecie się integralną częścią uniwersum, a wasze decyzje będą realnie kształtować jego rozwój. Stworzona przez Was podczas tej przygody historia przetrwa i wpłynie na obraz kolejnych kampanii.

Od gracza oczekujemy: - Uczestnictwa w każdej z czterech rozgrywek. W momencie stworzenia zespołu zorganizowany zostanie kalendarz, w którym będą określone z wyprzedzeniem daty gier. Jako, że działania jednego zespołu będą wpływały na doświadczenie innych drużyn oczekujemy, by każda sesja została rozegrana w określonych ramach czasowych.

- Wypełnienie ankiety ewaluacyjnej. Jako, że stawiamy na ciągły rozwój systemu, świata jak i mechaniki, będziemy prosili o wypełnienie ankiety po każdej z rozgrywek, by móc dzięki Waszym opiniom ulepszać nasz system.

- Przyjazd do Trójmiasta na czwartą, kulminacyjną rozgrywkę. Podczas ostatniej rozgrywki, która będzie trwała nawet do 6 godzin, będziemy oczekiwali, by każdy z zespołów przyjechał do Trójmiasta. Event zostanie zorganizowany w weekend, by gracze mogli pogodzić wyjazd z innymi obowiązkami. Jako organizatorzy będziemy pomagać ze znalezieniem zakwaterowania oraz organizacją dojazdu.

Od narratora oczekujemy : - Uczestnictwa w spotkaniach przygotowawczych. Będzie to seria spotkań via Skype, na których będziemy przybliżać świat, mechanikę systemu jak i samą fabułę.
- Rozegrania samych sesji (tego tłumaczyć chyba nie musimy).
- Sporządzenia podsumowania z sesji na dostarczonym wcześniej kwestionariuszu.
- Zastosowywania się do sugestii oraz wskazówek organizatorów.
* Jeśli chcesz być częścią dynamicznie rozwijającej się fabuły, poznać ludzi z całej Polski, a do tego spędzić kreatywnie czas, nie zwlekaj i zgłoś się już dziś!
Pytania oraz zgłoszenia proszę wysyłać na dedykowane konta inicjatywy:
email: shewbruegel@gmail.com lub konto na Facebooku: Shew Bruegel.
Obrazek
Specjalny medal od Aod. I od Kota.

Re: Eksperymentalna inicjatywa erpegowa, gracze i MG poszuki

5
Cześć! Jestem jednym z koordynatorów projektu i chciałbym osobiście zaprosić Was do udziału w grze. Przynoszę garść aktualizacji, które mogą skłonić wahające się osoby do przystąpienia do naszej przygody.

[Aktualizacja]
Na obecną chwilę rozpoczęliśmy współpracę z Mistrzami Gry ze Szczecina, Warszawy oraz dwoma z Trójmiasta. Zapraszamy graczy z tych miast do rozegrania z nami czterech sesji na żywo. Pierwsze trzy odbędą się w lokalach wyznaczonych przez Mistrzów Gry w ich miastach zamieszkania, czwarta sesja to zlot wszystkich grup na finał w Trójmieście.

Dodatkowo, istnieje możliwość sformowania grupy, która rozegra pierwsze trzy sesje poprzez platformę internetową. Jeśli zbierze się czwórka graczy, którzy spełnią wszystkie wymogi organizacyjne, a z powodów logistycznych nie będą mogli spotykać się aby grać na żywo, jeden z wcześniej wymienionych MG poprowadzi im sesje przez internet, które odbędą się w formie wideorozmowy z użyciem "wirtualnego stołu" Roll20 (roll20.net).

Podkreślam, że nie ma możliwości rozegrania czwartej, kulminacyjnej sesji na odległość. Wszyscy uczestnicy muszą być gotowi na przyjazd do Trójmiasta na finał.

Dodatkowe wymagania dla osób chcących utworzyć drużynę internetową:

–Stabilne, pewne połączączenie z internetem, które udźwignie ciężar pięcioosobowej wideokonferencji.
–Sprzęt: sprawny mikrofon, głośniki, kamerka internetowa.
–Możliwość zapewnienia sobie komfortowych warunków gry na ok. 4 godziny nieprzerwanej rozgrywki.
–Potraktowanie internetowej sesji na równi ze spotkaniem.

Serdecznie zapraszam!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Śmietnisko”