Ankieta o PBFach

1
Cześć! Jestem studentem, który kiedyś grał na PBFach i dlatego teraz postanowił zająć się nimi w ramach małego projektu badawczego. Projekt ten ogranicza się do jednej ankiety na Google'u — dość krótkiej i, oczywiście, anonimowej. Pytania dotyczą takich rzeczy, jak np. częstotliwość odwiedzania czy przywiązanie do postaci. Więc wypełniając pomagacie mi w mojej pracy naukowej i na pewno nie traficie dalej niż do raportu badawczego.

Jeżeli zechce się Wam gdzieś moją ankietę udostępnić, bardzo proszę :) No a jeśli będziecie zainteresowani wynikami, to mogę później zaspokoić ciekawość.

Link: http://goo.gl/forms/oKIAkQn4FD
Ostatnio zmieniony 03 sty 2015, 1:21 przez student, łącznie zmieniany 1 raz.

Re: Ankieta o PBFach

2
Hej, studencie! Wypełniłam Twoją ankietę i na pewno będę zainteresowana wynikami, jak już się pojawią!

Polecam Ci też wrzucić link tutaj, na Vision Lighthouse, portal na który zagląda chyba większa cześć PBF-owego światka: http://visionlighthouse.pl/vlforum/ Jak zagadasz w miarę prędko do kogoś z administracji, to może zdążą też wrzucić informację o tym do jutrzejszego, cotygodniowego zbioru newsów, dzięki czemu pewnie jeszcze więcej osób to zobaczy i się wypowie, o.
Obrazek
Specjalny medal od Aod. I od Kota.

Re: Ankieta o PBFach

5
Shirav pisze:Trochę mi nie pasowały pytania - zdecydowana większość PBFów, w których brałem udział, były strategiami, a więc nie kierowało się pojedynczą postacią. No ale :P
ja akurat ze strategiami nie obcowałem, więc wyszło tak, jak wyszło xD a jakbyś to w takim razie ujął, może masz propozycje?
Shirav pisze:W tym tutaj tekście "trochę: mogę np. zwracać się do nich po imieniu postaci, nawet wiedząc prawdziwe imiona" zmieniłbym "wiedząc" na np. "znając"
masz rację, zmieniam)

Re: Ankieta o PBFach

6