Ósma loteria rocznicowa!

16
Dawno mnie tu nie było. Zbliża się koniec roku, ale chcę loterii!!! Chyba mogę brać udział nie?

Zgłaszam zakonnicę. Może złamie nogę i się wykrwawi. A może wrócę do pisania, nie obiecuję. Sorry raz jeszcze Ren i Dandre.

Ósma loteria rocznicowa!

20
Kości zostały rzucone!

Ze względu na prośby użytkowników, w tym roku postanowiliśmy losować nagrody z pełnej puli. A więc proszę nie narzekać na podwójne szczęście i nieszczęście jakie spotka uczestników! Należy również pamiętać, że celem loterii jest fabularne urozmaicenie przygody i nawet nieszczęśliwy los może (a nawet powinien) prowadzić do innej fabularnej nagrody lub skutkować ciekawym wątkiem. Wszystko jest więc w rękach waszych prowadzących! No. To do dzieła.

Ithilion - do Ciebie wędruje nagroda numer 7, wspaniały turban, którego pozazdrościć mógłby każdy mieszkaniec gorącego południa. Noś go z dumą!

Truskawa - Aremani otrzymuje nagrodę numer 4. Lepiej przygotuj dobrą wymówkę, bowiem panowie i panie z Zakonu Sakira tak łatwo nie odpuszczają, jeśli chodzi o obcowanie z nielegalną magią, nawet domniemaną!

Callisto - Karmilla uświadczy obfitych opadów deszczu wraz z wylosowaną nagrodą numer 12. Niech lepiej przyszykuje ciepłe ubrania na najbliższe dni podróży!

Dandre - do rąk Dandre wędruje nagroda numer 5. Zdaje się, że ktoś był ci coś winien. Nie zadawaj żadnych pytań i bierz co dają!

Tamas - otrzymujesz nagrodę numer 10. Może do Varulae daleko, ale mimo wszystko chatka staje się twoją własnością. Idealnie na wakacyjny wypad w tropiki!

Sherds - Nivienn wylosowała numer 16. Oby ze stresu nie odebrało jej tchu w piersi, bo będzie kiepsko.

Septo - nasz wiwerni poszukiwacz przygód trafi na spotkanie z jednym z bogów herbiańskiego panteonu. Nagroda numer 21 ze szczytu listy jest twoja.

Melawen - tym razem bez tragedii. W twoje ręce wpada szczęśliwy-nieszczęśliwy numer 13. Oby kamyk w bucie nie okazał się zaklętą Gwiazdą!

Telion - do Ciebie wędruje nagroda numer 2. Proszę bardzo. Jeden punkt umiejętności. Napisz w poście poniżej jak go rozdysponujesz!

Paria - a dla Ciebie nagroda numer 15. Ciekawe czy pozwolisz się spętać duchowi pirata!

Wierzba - ty a raczej twój oręż otrzymuje nagrodę numer 17. Uważaj aby się nie poparzyć!

Ren - los najwyraźniej nie sprzyja pewnej Kerońskiej Księżniczce. Nagroda numer 20 zsyła bowiem na okolicę w której przebywa straszliwą bestię. Uciekaj ile sił w nodze!

Tag - niechybnie z winy knowań heretyków dosięga cię numer 14. Miej się na baczności. I nie daj sobie wmówić, że było to zrządzenie losu!

Tario - w twoje ręce wpada sypki numer 19. Nie zmarnuj go na głupoty!

Lead - twoja postać wpadła w oko numerowi 6. Spróbuj go nie rozdrażnić!

Aella - czasy w Keronie są ciężkie więc nie dziw, że ewentualnie i ciebie dopadł numer 3. Próbuj nie nakarmić ryb w pałacowej fontannie!

Iskariota - szczęście się do ciebie uśmiechnęło. W twoje ręce wpadł numer tysięczny! A konkretniej numer 11. Spróbuj nie skończyć jak Aella!

Nurkh - wreszcie cię dorwali. Nie wiadomo jak i dokładnie za co ale numer 8 siedzi ci na ogonie. Kombinuj ile się da zanim puści cię z torbami!
Spoiler:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Archiwum”