Siódma Loteria Rocznicowa

1
Nadszedł ten czas moimi mili! Czas gdy w świątecznym i rocznicowym duchu oddajemy się hazardowi licząc na łut szczęścia i uśmiech losu. Chcielibyśmy zaprezentować wam tegoroczną (siódmą już) Loterię Urodzinową! Zasady większość z was zapewne zna jednak powtórzmy je po raz siódmy dla nowych i zapominalskich.
- Zapisy trwają od teraz do 23 grudnia, do godziny 23.59. Nie ma wycofek!

- Wziąć udział może każdy, kto posiada zaakceptowaną KP. Jeśli masz więcej niż jedną postać, przy zapisie koniecznie zgłoś, która z nich bierze udział.

- Losowanie odbędzie się w wigilijny wieczór. Wypatrujcie prezentów pod choinką.

- Jeśli Twoja wygrana pozwala na wybranie spośród kilku rzeczy, swojego wyboru dokonaj tu, w tym temacie.

- Prowadzący jak najprędzej dostarczą Wam podarki na drodze fabularnej, jak zwykle. Nawet jeśli wygrana będzie wydawała Wam się negatywną, to chodzi o to, by stała się pretekstem do ciekawych wydarzeń w grze, więc nikt nie jest przegrany, pamiętajcie!
Obrazek

Do wygrania:

1. Fart. Otrzymujesz darmowy medal „Szczęściarz”

2. Znalezione, nie kradzione. Zdobywasz mieszek pełen dość kiepsko podrobionych monet.

3. Może i nie wart królestwa... Postać wpada w posiadanie podstarzałego wałacha. Może i zbrojnego pościgu nie zgubisz na jego grzbiecie, ale jak to się mówi... darowanemu koniowi w zęby się nie patrzy.

4. Wrodzony talent. Postać zdobywa punkt w losowej umiejętności.

5. Mój skarbie. Puzderko wypełnione drobnymi klejnotami o łącznej wartości 1000 srebrników wpada w twoje dłonie.

6. Lenistwo. Postać traci punkt w losowej umiejętności.

7. Wierny towarzysz. Gracz zdobywa oddanego mu z całego serca szczeniaczka.

8. Mój rycerzu/Moja Księżniczko. Zostajesz obdarzony względami lokalnego przedstawiciela/przedstawicielki stanu szlacheckiego.

9. Pierwsze śniegi. Przelatujący bocian upuścił u twych stóp zawiniątko z dzieciątkiem w środku. I to nie byle jakim! Jest to bowiem malutka Śnieżna Elfka. Co zaś z nią zrobisz zależy już od ciebie. Oddasz do sierocińca, adoptujesz czy uznasz za magiczną abominację? A może spróbujesz rozgryźć jak do czorta została poczęta?

10. Studia czas zacząć. Graczowi zostaje dostarczony list polecający na wybraną przez niego uczelnie. Stypendium też się znajdzie w razie potrzeby.

11. Jestę Rycerzę. Postać zyskuje tytuł szlachecki.

12. Drzwi latryny się otworzą... Postać dostaje ostrej biegunki.

13. Ekspresowe technikum. Poznajesz podstawy wybranego przez siebie rzemiosła (+3 punkty do sprecyzowanej przez gracza umiejętności rzemieślniczej).

14. Eliksir Wigoru. Odmłodzi twoją postać o 10 lat lub podniesie jeden z twoich atrybutów o +1.

15. Latka lecą. Postać starzeje się o 10 lat.

16. Prosto z dna jeziora. W dłonie postaci wpada wybrany przez nią element oręża wykuty przed stuleciami przez najwybitniejszych krasnoludzich kowali. Nigdy się nie złamie, nie stępi i sam fakt jego posiadania sprawia, że jakoś pewniej się człek czuje w walce (+1 do umiejętności odpowiadającej za obsługę tego rodzaju broni).

17. Pradawna wiedza. Zdobywasz starą i zakurzoną magiczna księga. Po jej przeczytaniu w umyśle czytelnika wypala się nowe zaklęcie zaś sama księga obraca się w popiół.

18. A to choróbsko. Zostajesz zarażony wampiryzmem lub lykanotropią

19. Powrót Smoka. W wyniku ciągu nietypowych okoliczności gracz pozyskuje od szemranego osobnika smocze jajo. Nie wiadomo czyje, nie wiadomo skąd. I może lepiej nie pytać. Teraz tylko... jak je wykluć?

20. Boska Herbatka. Postać trafia na spotkanie z wybranym przez siebie Bogiem lub Patronem (poza Hyurinem).

Powodzenia! I niech los wam sprzyja!
Spoiler:

Re: Siódma Loteria Rocznicowa

3
Vasco de la Vega, Magnat Pomarańczy na posterunku.
Zwykł być Rodowitym Sępem, Chciwym ścierwem zachodu, Niehonorową plagą zdrady, Zdrajcą narodów, Szacunek monetą wyrabiającym, Niemiłym wszelkim cnotom, Zniesławionym imieniem, Parszywym Kłamcą, Jadowitym Mówcą i Obrazą dla domeny króla
Obrazek

Re: Siódma Loteria Rocznicowa

11
Dilgo to Dilgo... Zdrowo kopnięta w mózg, pamiętliwa chamica, udająca snobkę. Kto wie co się będzie działo gdy zawita z powrotem do swojego rodzimego Varulae, gdzie najpierw Bogobojna, a potem Dayanara po równo udupiły jej mamusię jak miała roczek. A nuż coś mnie zainspiruje jak rozwinąć ten wątek.

Re: Siódma Loteria Rocznicowa

13
Wow. Tegoroczne nagrody są POTĘZNE. Gdybym brał udział Maegiem pewnie dostałbym 15...

W związku z czym zgłaszam do loterii Idena. Niech bogowie RNG mają go w swojej opiece. Halo bogi? W razie czego ustawia mnie 10/13/17/18/20.
Obrazek

Mowa jest srebrem, milczenie złotem.
Mówiąc, jest łatwiej wyjść na idiotę.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Archiwum”