Miano: Emaldir Venaris
Płeć: Mężczyzna
Wiek: Wygląda młodo, ale to nic nie znaczy...
Rasa: Wysoki Elf
Pochodzenie: Nowe Hollar
Wygląd: Emaldir mierzy nieco ponad dwa metry, jest wąski w talii i ma silne, dobrze zarysowane mięśnie. Porusza się on szybko, cicho i z niewymuszoną zręcznością, odmienną od dostojnego kroku jego pobratymców. Twarz jasna, pozbawiona zarostu, choć niepozbawiona ułomności w postaci pogruchotanego policzka, przynajmniej raz złamanego nosa, czy braku kilku zębów. Włosy ciemne, choć krótkie. Oczy duże, migdałowate, ciemnozielone z których bije ciągła czujność. Całość wyglądu dopełniały wąskie usta i spiczaste, choć niezbyt długie uszy. Charakterystyczną cechą był też niewielki tatuaż na szyi.
Znaki szczególne:
- Zgruchotany lewy policzek.
- Przynajmniej raz złamany nos.
- Brak kilku górnych zębów po lewej stronie szczęki.
- Mały tatuaż przedstawiający jaskółkę po prawej stronie szyi.
Informacje i plotki:
- Rasa wskazuje, że pochodzi z Nowego Hollar, ale nikt go tam nie zna...
- ... za to kojarzą go w Ujściu.
- Należy do jednej z przestępczych organizacji na terenie Ujścia...
- ... ale nikt mu tego nie jest w stanie udowodnić.
- Podobno niezgorszy z niego pięściarz.
- Nigdy nie przegrywa w karty.
- Walczył w wojnie między Keronem, a Fenisteą w latach 81-83.
- Nie widzi różnicy między spirytusem, a winem.
- Zawsze siada plecami do ściany.
- Czyta innym w myślach.
Widoczny ekwipunek: Biała, lniana koszula, na którą zarzucona jest zielona przeszywnica. Wąskie, popielate spodnie, buty z miękkiej, brązowej skóry, szeroki pas z przytroczonym do niego krótkim mieczem, sztyletem, mieszkiem z pieniędzmi, kołczanem z bełtami i "kozią nóżką". Na piersi skrzyżowane dwa pasy, jeden do torby, a drugi od przewieszonej kuszy.
KP
- Organizacja
- - Archiwum
- Zasady gry i świat przedstawiony
- - Atlas
- - - Podstawy
- - - Rasy
- - - Geografia
- - - Bóstwa i świątynie
- - - Biblioteka Uniwersytetu Oros
- - - - Dział wiedzy przydatnej
- - - - Dział wiedzy dodatkowej
- - - - - Magia
- - - - - Historia i Kultura
- - - - - Rzemiosło, nauka
- - - - - Inne
- - - - Dział Archiwum
- - - - Prace konkursowe – zbiór dzieł
- - - - Pamiętniki Herbian
- - - Wieści ze świata
- - Kartoteka
- - - Archiwa
- - - NPC niekanoniczni
- - - Przykładowe karty postaci [dział w przebudowie]
- Północ
- - Salu
- - - Port Salu
- - - Wolne Księstwo Petram
- - Splugawione Ziemie
- - - Morlis
- - - Zachodnie Ghuz Dun
- - Thirongad
- - - Twierdza
- - Turon
- - - Stolica
- - - Tunel
- - Ziemie niczyje
- Keron
- - Królewska prowincja
- - - Saran Dun
- - - - Akademia Mniejsza
- - - Biały Fort
- - - Nowe Hollar
- - - - Akademia Sztuk Magicznych
- - - Heliar
- - Księstwo Grenefod
- - - Grenefod
- - Książęca prowincja
- - - Qerel
- - Zachodnia prowincja
- - - Irios
- - - Srebrny Fort
- - Południowa prowincja
- - - Oros
- - - - Uniwersytet w Oros
- - - Zaavral
- - Wschodnia prowincja
- - - Meriandos
- - Księstwo Ujścia
- - - Ujście
- - Gryfie Gniazdo
- - - Zamek
- Fenistea
- - Wyspa Kryształowego Powiewu
- - - Stolica - Asvahill
- - Fenistea - puszcza
- - - Lea`Fenistea - dawna stolica
- - Bagna Serathi
- Urk-hun
- - Zachodnia baronia
- - - Czarne Mury
- - - Czarcie Góry
- - - Everam
- - Wschodnia baronia
- - - Karlgard
- - - - Karlgardzka Akademia Czarnoksięstwa
- - - Wushoh
- - Baronia Varulae
- - - Varulae
- - - Deszczowy Matecznik
- - - Tsu`rasate
- Archipelag
- - Taj`cah
- - - Stolica
- - Chandi
- - - Dekha Chandi
- - Erola
- - - Port Erola
- - Kattok
- - - Ina'Kattok
- - - Da'kattok
- Podmrok
- - Klan Wędrujących
- - Klan Poszarpanej Rany
- - Klan Księżycowej Doliny
- - Sprowadziciele Słońca
- - Klan Wodnej Gwiazdy
- Poza Herbią
- - Karczma
- - - Księga niesamowitych opowieści
- - - Śmietnisko
- - - - Cele gladiatorów
- - - - Arena
- - - - Warsztat Alta i Vasa
- - - - Strategiczne Sesje PBF
- - - - Gra strategiczna
- - - Chatka na Kurzej Nóżce
- - Galeria
- - Bramy
- - - Wygasłe portale