Re: Wróżby kota drużby!

17
Tak właśnie Wojaczek poznał młode środowisko poetyckie Wrocławia
A więc impreza we Wrocku

Wojaczek Wielokrotny - Wspomnienia, relacje, świadectwa. - Bereś i Botorowicz-Wołowiec

Wybierz najbardziej kolorową książkę z twojego zbioru i z 10 strony wybierz piąte zdanie od dołu lewej strony. To jest opis twojego najbliższego romansu (bo walentynki)!

Re: Wróżby kota drużby!

18
Kłopoty w Hamdirholm:
Wnet otoczyły ją krasnoludy
Ymmm. Najpierw koronowana głowa, teraz to?

3 czasownik 3 strony 3 rozdziału określi czynność, która wkrótce podniesie Twojej postaci ciśnienie.
"Jeśli myślisz, że jesteś zbyt mały by coś zmienić, spróbuj zasnąć z komarem latającym nad uchem"

Re: Wróżby kota drużby!

19
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Powiadają, że o tej samej godzinie, gdy Varda kończyła swoją pracę – a trwało to bardzo długo (...)
Trwanie? Co trwanie? Życia? xd

Podziel swój wiek przez trzy lub cztery, jeśli nie możesz przez trzy (żeby nie było reszty, ewentualnie zaokrąglij wiek do liczby niebędącej pierwszą) pomnóż przez dzień miesiąca Twoich urodzin, po czym znajdź na tak powstałej stronie piąte zdanie. Ono opisze najbliższy wieczór, jaki spędzi Twoja postać.

Re: Wróżby kota drużby!

20
Za bardzo to matematyczne... Ale spróbujmy.
Młot i krzyż, Nowa historia wikingów:
W "czarnej" formie mógł posłużyć do wskrzeszenia zmarłych, rzucenia klątwy na wroga i jego włości, wywołania sztormu, gdy znajdował się na wodzie, albo zniszczenia jego powodzenia w miłości i na wojnie.
Great, wyczuwam Aberyta.

Mniej więcej połowa książki leżącej najbliżej lewej ręki, 10 zdanie od tyłu z parzystej strony określi przyszłe niespełnione marzenie postaci.
"Jeśli myślisz, że jesteś zbyt mały by coś zmienić, spróbuj zasnąć z komarem latającym nad uchem"

Re: Wróżby kota drużby!

25
Wiedziałam, że "451 stopni Fahrenheita" mnie nie zawiedzie. Wstęp do opowieści o życiu mojej postaci brzmi następująco:
Przyjemnie było palić.
Pierwsze zdanie drugiego rozdziału najbliżej leżącego podręcznika szkolnego lub akademickiego zasugeruje Twój słaby punkt, nad którym musisz popracować jako gracz (np. przy pisaniu postów, wymyślaniu przygody, odpowiadaniu na sb itp.).
Obrazek

Re: Wróżby kota drużby!

26
Kiedy w latach trzydziestych ubiegłego wieku angielski psychiatra i psychoanalityk John Bowlby rozpoczął badania nad zdrowiem psychicznym młodocianych przestępców oraz bezdomnych dzieci, nie wiedział jeszcze, że otworzy swoją pracą jeden z najważniejszych rozdziałów w historii psychologii rozwojowej oraz psychologi klinicznej klinicznej dziecka.
Muszę się zastanowić nad stanem psychicznym swojej postaci...

Pierwsze zdanie lub słowo, które rzuci Ci się w oczy w twoim pokoju będzie oznaczało, w którą stronę potoczy się wątek twojej postaci.

Re: Wróżby kota drużby!

27
Niemiecki niszczyciel czołgów "Ferdinand"
uzbrojenie: armata ppanc. kal. 88 mm
masa: 65 t
zasięg: 153 km
Hm, widzę, że gnomia technika pójdzie nieco do przodu...

Znajdź żółtą (niech ma przynajmniej żółte wstawki) książkę. a) jeśli ma ilustracje - przy okazji pierwszej na którą trafisz - 1 zdanie ze strony wcześniejszej oznajmi Ci trudny i znoje czekające wkrótce twoją postać. b) jeśli ilustracji nie ma - popłacz chwilę i otwórz na stronie 113, wróżba bez zmian.
Obrazek

Mistrz & Czeladnik Fanpage

Re: Wróżby kota drużby!

28
Meh.
Trochę czasu minęło zanim wódz barbarzyńców skoncentrował swą uwagę z powrotem na przywódcy krasnoludów.
Damn it, te wróżby uczepiły się krasnoludów. ;__;

Weź losową książkę, jeśli ma ponad 300 stron, podziel ich liczbę i z wybranej strony wylosuj zdanie - określi ono kogoś, kto będzie miał znaczenie dla wydarzeń Twojej postaci. Jeśli książka ma mniej niż 300 stron, przewijaj kartki i na losowej stronie też wylosuj zdanie (wróżba ta sama).
"Jeśli myślisz, że jesteś zbyt mały by coś zmienić, spróbuj zasnąć z komarem latającym nad uchem"

Re: Wróżby kota drużby!

29
Włóż pomidory i wlej wodę.
Proszę Jedeus o wyjaśnienie. Kim jest ta postać?

Weź najmniej lubiana książkę fabularna przez ciebie, która znajduje się w twoim pokoju i otwórz ja na ostatnim rozdziale i ostatnim akapicie. Trzy pierwsze zdania określają koniec twojej obecnej przygody.

Re: Wróżby kota drużby!

30
Artemis o mnie nie zapomniala. W moim domu na Kwirynale jest spory ogród. Sadzę tam krzewy kwitnące o różnych porach roku, aby pszczoły, ulubione stworzenia bogini, mogły pozywić się ich słodkim nektarem.


Nie tak źle :D

Znajdź książkę, której tytuł zaczyna się od tej samej litery co twoje imię(lub nazwisko, drugie, trzecie imię, jeśli nie masz takiej). Otwórz na rozdziale, który zdeterminuje liczba sylab w imieniu(np 3 rozdział bo trzy sylaby) a następnie zobacz na akapit, który jest odpowiednikiem ilości liter w tym imieniu. Pierwsze dwa zdania będą tym, co w następnym poscie zrobią twojej postaci. Dialogi się nie liczą, więc możesz przeskoczyć dalej.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Karczma”