Miano: Elia Płeć: Kobieta Wiek: Na oko 16 lat Rasa: Elf (podrasa nieznana) Pochodzenie: Nieznane
Wygląd:
Mierząca 160cm dziewczyna odznacza się urodą godną osób wysokiego pochodzenia, posiada delikatną i zgrabnie zarysowaną twarz, niebieskie oczy, włosy jej kolorem przypominają bezksiężycową noc, a ich falowanie, niespokojne wody, sięgające trochę poniżej ramion i smukłą sylwetkę. Jej uśmiech jest ciepły i przyjazny, a smutek na jej twarzy jest łagodny.
Kaptur i długie włosy łatwo ukrywają jej elfie uszy, dlatego na pierwszy rzut oka kojarzy się bardziej z ludzką dziewczyną. Jej uroda jednak nie ustępuje urodzie dawnym elfim księżniczkom.
Gdy Elia się przebudziła, była ubrana w czarną jedwabną suknię z długimi rękawami, sięgającą do kostek i z lekkim dekoltem. Na wierzch ubrany miała również ciepły elegancki płaszcz, z czego zewnętrzna warstwa była wykonana z lekkiej i cienkiej skóry chroniącą przed deszczem, a wewnętrzna pokryta była delikatnym i ciepłym futrem.
Spoiler:
Poznane zaklęcia:
Spoiler:
1. Cierniowe Korzenie
Elia skupiając się na wybranym punkcie przyzywa pradawne duchy lasu. Ich działanie sprawia, że we wskazanym miejscu pojawiają się ogromne korzenie zadające obrażenia wrogom w obszarze działania zdolności. Żywy twór jest mięsisty i elastyczny, a zarazem twardy i trudny do usunięcia. Korzenie mogą pokryć ostre oraz długie ciernie, o ile rzucający zaklęcie poprosi o to duchy. Rozmiar wyrastającej błyskawicznie ściany korzeni zależy od sił witalnych Elii. Ponadto jej skupienia bądź emocji. Zaklęcie może posłużyć do odgrodzenia się od przeciwnika, zyskania czasu na ucieczkę. Skierowane na przeciwnika - zamyka go w plątaninie korzeni pokrytych cierniami.
W celu rzucenia czaru Elia musi dotknąć całą dłonią ziemi i wypowiedzieć inkantacje: Et beatos vos radices silvam
2. Pojednanie z Ziemią
Kapłanka przyzywa spod ziemi gigantyczną roślinę, która wyrastając połyka ją. Cztery grube, zielone liście otaczają elfkę, dając jej tymczasowe schronienie. W zależności od woli rzucającego zaklęcie, roślina może zapaść się pod ziemie. Tym samym przenosząc elfkę w bezpieczne miejsce, gdzie ponownie wyrośnie i uwolni ją.
W celu rzucenia zaklęcia Elia musi objąć się rękoma za ramiona. Odchylić do tyłu głowę i wyszeptać słowa: Terra mater ego te habeat fiduciam
3. Eliatron
Wschodni wiatr z bagien potrafi przysporzyć wiele problemów. Elfia potrafi skumulować w dłoni gorące bądź lodowate wichry, które uwolnione z impetem odrzucają blisko osadzonego wroga lub przedmiot. Wicher może nieść ze sobą liście, gałązki, piach bądź wznieść falę. Im bliżej obiektu znajduje się Elia, tym mocniejszy efekt działania skumulowanego podmuchu.
W celu rzucenia zaklęcia należy wyciągnąć dłoń przed siebie i wypowiedzieć proste słowo: Ventum
4. Sowi stróż
Elia przywołuje astralną sowę, która rozświetla jej drogę. Eteryczny ptak emanuje niebieską poświatą. Potrafi przenikać przez ściany, drzewa i tym podobne (gdyż jest niematerialny). Idealny do oszukania przeciwnika, który zajmie się nadlatującym ptactwem. Jeśli Elia zapragnie, magiczna sofa wybucha, przedstawiając mały pokaz fajerwerków (efekt wizualny). Sowa istnieje dopóty, dopóki elfka ma ją w zasięgu wzroku.
W celu przywołania eterycznej sowy należy złożyć dłonie, przyłożyć je do ust i dmuchnąć w nie, po czym szybko inkantować słowa: Avi, avifors
5. Canticum Terrae
Kontakt fizyczny z podłożem lub pędem pozwala elfce wejść w trans, podczas którego komunikuje się z roślinami. Umożliwia to nie tyko wymianę informacji, lecz także nakłonienie zielonych organizmów do wypełnienia woli elfki.
Efekt podtrzymywany sprawia, że Elia zyskuje + 10 do komunikowania się z roślinami. W tym czasie nie może komunikować się ze zwierzętami i istotami myślącymi. Tuż po dezaktywacji zdolności bywa otępiona, toteż potrzebuję chwili aby dojść do siebie i ponownie władać językiem mówionym.
Zaklęcie ulega modyfikacji wraz ze wzrostem doświadczenia oraz posiada ukryte efekty, które jeszcze nie zostały poznane.
Efekt 1. ?
Efekt 2. ?
Efekt 3 ?
Status podtrzymywany nie wymaga inkantacji. Elfka musi skupić się na obiekcie i wejść z nim w kontakt fizyczny.
Ekwipunek zdobyty w trakcie gry:
Spoiler:
Elia otrzymuje 5 drzewnych strzał: grube, prędzej przypominające spróchniałe zaostrzone kołki, strzały. Ich wprowadzenie w grunt lub do zbiornika powoduje, że spaczona ziemia odżywa. Niweluje nieurodzaj, odżywia roślinność. Przyspiesza kwitnięcie. Potrafi rozbudzić zdewastowany, martwy obszar, ażeby ponownie zagościła na nim zieleń.
Podobno została powołana do życia przez samą Kariile.
Mówi się, iż po jej stronie opowiedziały się magiczne, acz niebezpieczne, leśne driady.
Widoczny ekwipunek:
Czarna suknia z jedwabiu sięgająca do kostek, z długimi rękawami i dekoltem. Wykonanie proste acz profesjonalne.
Czarny płaszcz z kapturem, sięgający do ziemi, z długimi rękawami. Zewnętrzna strona wykonana z lekkiej i nieprzepuszczającej wody skóry. Wewnętrzna warstwa wykładana delikatnym i ciepłym futrem.
Czarne buty sięgające kostek, o wysokiej jakości wykonania.