LOTERIA Z OKAZJI DNIA DZIECKA 2021

1
Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka, Herbiaki!

Może i 1 czerwca jest dopiero za dwa dni, ale my jesteśmy niecierpliwi i chcemy Wam dać prezenty już teraz, o! W związku z tym każdy z Was, który zgłosi się pod tym postem, dostanie do wybranej przez siebie postaci +1 punkt wolny do dowolnej Umiejętności, z zastrzeżeniem, że maksymalna wartość może wynosić 10.

Ponadto poniżej prezentujemy Wam nową loterię! Jak możecie zauważyć, nie ma żadnych odcinanych kończyn, pecha idącego krok w krok za Wami, ani żadnych tego typu fanaberii. W końcu jest to atrakcja z okazji Dnia Dziecka, więc jakimi rodzicami bylibyśmy oferując naszym dzieciaczkom urwanie ręki, czy nogi? :D

Na zgłoszenia wybranej przez Was jednej postaci do loterii, razem z dopiskiem, komu przeznaczycie darmowy punkt z okazji Dnia Dziecka, czekamy do czwartku 3 czerwca do 23.59 pod tym postem. Aby wziąć udział w loterii, należy mieć zaakceptowaną Kartę Postaci oraz być aktywnym graczem. Co to oznacza w praktyce? Nie będziemy brali pod uwagę osób, które mają stare, zawieszone postacie, bądź wróciły na forum po przeczytaniu informacji o loterii. W poprzednich, bożonarodzeniowych edycjach zdarzały się takie sytuacje i często bardzo fajne fanty przepadały, bo ktoś przyszedł, zabrał los i potem nawet nie napisał od tego czasu jednego posta. Ta loteria jest przeznaczona dla tych Graczy, którzy faktycznie udzielają się na forum jako nagroda za ich aktywność i zaangażowanie w herbiańską społeczność – co widać zresztą po nagrodach. Aktualnie mamy 19 aktywnych Graczy, ta loteria jest właśnie dla Was, więc śmiało korzystajcie :p

W skrócie:
  • Piszcie pod tym postem, do jakiej Umiejętności chcecie +1 punkt (max podwyższyć może się do 10). TYLKO JEDNA POSTAĆ TO DOSTAJE.
  • Pod tym postem zgłaszajcie też Wasze postacie do loterii - jeśli macie więcej niż jedną, wybierajcie, komu chcecie dać fant
  • Jeśli macie więcej niż jedną postać, wybierajcie, czy jedna postać dostanie fant i darmowy punkt, czy jedna dostanie fant, a druga punkt.


1. Szczęściarz - otrzymujesz medal o tej samej nazwie lub +1 do Mistycyzmu, możesz wybrać.

2. Strażnicy Beztroski - zestaw trzech ołowianych żołnierzyków, które po podlaniu wodą rosną do ludzkich rozmiarów. Przez cały dzień i noc będą walczyć dla Ciebie z poświęceniem życia, po czym obrócą się w pył.

3. Tańcz, jak ci zagram – w Twoje ręce wpadają dziecięce cymbałki, które dwukrotnie zahipnotyzują wybraną przez Ciebie postać niezależną do wykonania konkretnej czynności.

4. Coś ci brzęczy nad uchem – spotykasz niesforną wróżkę, która za cel uznała sobie przewrotną pomoc Twojej osobie. Jest nieznośna i rzuca sprośnymi tekstami, ale jeśli trzeba będzie ukraść jabłko albo klucze strażnikowi – będzie pierwsza się do tego rwała.

5. Zaczarowany pierniczek – dostajesz ciastko w kształcie półksiężyca, którego spożycie pozwoli ci przewidzieć konsekwencje planowanej akcji. Do jednorazowego użytku.

6. Mitologia dla najmłodszych – dostajesz jedyną na świecie kopię książeczki dla dzieci opowiadającej o bogach i ich perypetiach. Taki unikat zapewne sporo kosztuje, co więcej swojemu posiadaczowi zapewnia +1 do Mistycyzmu.

7. Jedziemy na wycieczkę, bierzemy misia w teczkę - mały, pluszowy miś ląduje przy Twoim łóżku. Niepozorna zabawka w chwili zagrożenia zamienia się w groźnego strażnika, którego priorytetem jest Twoje bezpieczeństwo. Chwila, czy to prawdziwy niedźwiedź?!

8. Mama nie zobaczy - otrzymujesz zestaw trzech wyśmienitych czekoladek w ozdobnym opakowaniu. Każda z nich pozwala ci na godzinę być niewidzialnym i bezszelestnym dla innych.

9. Pij mleko, będziesz wielki – otrzymujesz świeże mleko w niewielkiej, szklanej butelce, prosto od... no właśnie… od kogo? Po wypiciu Twoje kości stają się znacznie mocniejsze, wzrasta również Twoja siła i wytrzymałość. Efekt utrzymuje się przez jeden dzień, ale tak poza tym czy Ty przypadkiem odrobinę nie urosłeś?

10. Wybredny ptaszek - wpadasz w posiadanie szlachetnie urodzonej osoby zaklętej w mówiącego kanarka, dzięki czemu zaczynasz lepiej rozumieć zwierzęta (+1 do Oswajania Zwierząt).

11. Niespodzianka od bociana - w Twoje ręce wpada dziecko! Spokojnie, nie musi być Twoje – odchowane sieroty też się liczą! (+1 do Empatii).

12. W każdym siedzi dziecko - postać młodnieje fizycznie o 10 lat i odzyskuje pełnię sił w przypadku zmęczenia (+1 do Atletyki).

13. Jestę Latarnią - Księżycowa brosza świecąca w ciemności, swoim blaskiem odstrasza pomniejsze bestie i potwory. Efekt jednak nie trwa w nieskończoność, a brosza musi być ładowana blaskiem obu księżyców.

14. Na fiołkowe oczy - Postać gracza może jednorazowo wywinąć się od odpowiedzialności swym dziecięcym urokiem.

15. Śpij słodko aniołku - otrzymujesz dziecięcą grzechotkę, która po potrząśnięciu usypia osoby w Twoim najbliższym otoczeniu. Do wykorzystania trzy razy.

16. Towarzysz na dobre i na złe - znajdujesz szczeniaczka (+1 tropienie) bądź kociątko (+1 czujność) – nie wiesz, jakiej jest rasy, ale możesz za to zdecydować, które z nich przygarniesz!

17. Baśń tysiąca i jednej nocy – zyskujesz zaczarowany dywan, który jednorazowo może przetransportować Ciebie i jedną dodatkową osobę do wybranego miasta bądź miejsca w granicy 100 kilometrów, po czym odlatuje w siną dal. Uwaga! Szybciej leci w nocy.

18. Śmieszne Patrzałki – założenie ich pozwoli wykrywać kłamstwo, ale będziesz przy tym śmiesznie wyglądać, więc lepiej zastanów się, czy jesteś na to gotowy!

19. Lśniący jak diament – w woreczku znajdujesz lśniący, kolorowy pyłek, którego wysypanie na siebie bądź inną osobę powoduje losowe zmiany w wyglądzie. Do trzech użyć – i spokojnie, raczej nie wyrośnie Ci monobrew!

20. Zestaw małego szpiega – dostajesz kapelusz, płaszcz z wysokim kołnierzem, okulary, duży, gliniany nos i sztuczne wąsy – kto by cię poznał w takim przebraniu?!
PS – jeśli okaże się, że po wylosowaniu fantu jedna z Waszych Umiejętności miałaby zostać podniesiona powyżej 10, a Postać jest zwykłym śmiertelnikiem, razem będziemy dyskutować, na jaką inną Umiejętność ten punkt zamienić.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Archiwum”