Ósma loteria rocznicowa!

1
Obrazek
Drodzy Herbianie,

oto nadchodzi, ósma już, urodzinowa loteria rocznicowa! Czy jesteście gotowi na coroczną dawkę hazardowych emocji? Do kogo tym razem uśmiechnie się szczęście, a do czyich drzwi zapuka pech i zawód? Zasady obowiązujące w tej edycji nie będą się różniły od tych z roku poprzedniego.

Oto reguły obowiązujące wszystkich uczestników oraz prowadzących:
— Zapisy trwają od teraz do 26 grudnia, do godziny 23.59. Swój udział zgłaszamy w tym temacie. Nie można się wycofać!

— Wziąć udział może każdy, kto posiada zaakceptowaną KP. Jeśli masz więcej niż jedną postać, przy zapisie koniecznie zgłoś, która z nich weźmie udział w losowaniu.

— Kolejne nagrody będą odblokowywane wraz z przyrostem liczby uczestników.

— Losowanie odbędzie się w 27 grudnia. Ujawnienie wyników odbędzie się tego samego lub następnego dnia.

— Jeśli Twoja wygrana pozwala na wybranie spośród kilku rzeczy lub sprecyzowanie nagrody, swojego wyboru dokonaj tutaj, w tym temacie, po ogłoszeniu wyników.

— Prowadzący powinni jak najprędzej dostarczyć wygrane na loterii fanty. Nawet jeśli wygrana będzie wydawała Wam się negatywną, to chodzi tu tylko o to, by stała się pretekstem do ciekawych wydarzeń w grze, więc nikt nie jest przegrany, pamiętajcie!

A oto tegoroczna pula nagród:

1. Farciarz! Otrzymujesz medal "Szczęściarz".

2. Zdolniacha. Postać otrzymuje 1 wolny punkt umiejętności (umiejętność nie może przekroczyć 10. poziomu, jeżeli postać jest zwykłym śmiertelnikiem).

3. Syndrom dnia następnego. Budzisz się i nie pamiętasz nic, co wydarzyło się od poprzedniego wieczora. Nudności i zawroty głowy nie dają ci spokoju. Jedyny sposób by sobie ulżyć, to udać się w ustronne miejsce i... wyrzucić to z siebie.

4. Poszukiwany! Jeden z rycerzy Zakonu Sakira ubzdurał sobie, iż jesteś pilnie poszukiwany przez pion inkwizytorski za nielegalne obcowanie z magią. Będzie za tobą podążał dopóki nie złapie cię i doprowadzi przed swojego przełożonego lub nie wyperswadujesz mu swojej niewinności.

5. Zapomniana należność. Stary znajomy z Południa, którego już nawet nie pamiętasz, w końcu postanowił spłacić zaległy dług, lecz zamiast pieniędzy wysyła Ci zestaw trzech trucizn jednorazowego użytku. Jedna wywoła silną niestrawność, inna sparaliżuje cel, a trzecia doprowadzi do zgonu. Sęk w tym, że nie potrafisz rozpoznać zawartości fiolek... oraz intencji dłużnika.

6. Zwodnicze piękno. Stajesz się celem adoracji kapłana lub kapłanki Krinn o nadzwyczajnej urodzie. Amant lub amantka będzie spełniać twoje najbardziej intymne pożądania, lecz uważaj na słowa i czyny, gdyż jeśli raz urazisz uczucia swojego admiratora, ten opuści cię na zawsze i rozpowie po okolicy niezbyt przychylne plotki na twój temat.

7. Turban turbanowi nierówny. Gdy natykasz się na przejezdny kram pełen rupieci, bibelotów oraz innych dziwacznych przedmiotów, twój wzrok przyciąga niecodzienne nakrycie głowy. Krótko po zakupie owej pierdółki za śmieszne pieniądze ktoś inny uświadamia Cię, że stałeś się posiadaczem turbanu klarownej wizji. Nosząc go nie zagrozi ci udar, nie oślepi Cię żadne światło i żaden cień nie skryje twoich wrogów.

8. Przeklęta biurokracja. Omyłkowo przychodzi do Ciebie pismo z urzędu: zalegasz z podatkami za ostatnie kilka miesięcy. Możesz spróbować wyjaśnić zajście w najbliższym urzędzie, spłacić dług lub machnąć ręką na urzędy, narażając się jeszcze bardziej. Dług opiewa na kwotę 500 gryfów.

9. Zdrowie w płynie. Postać otrzymuje lecznicze serum potrafiące uleczyć jedną chorobę, o której posiadacz pomyśli w trakcie zażycia.

10. Zielone mam we krwi. Postać dowiaduje się, iż ponoć jej praprapraprapraprapradziadek był goblinem i w wyniku tej niespodziewanej relacji, dziedziczy chatkę w dżungli na północ od Varulae.

11. Jeden na tysiąc! Jesteś tysięcznym klientem pewnego wiekowego przybytku i w związku z tym możesz zaproponować skład napitku, który będzie serwowany pod twoim mianem. Naturalnie nigdy więcej nie będziesz za niego płacić, ani za nocowanie w lokalu.

12. Ciągle pada! Deszcz, deszcz, wszędzie deszcz... chyba prześladuje Cię jakieś fatum, gdzie nie pójdziesz pada! W najbliższych tygodniach uważaj, żeby nie złapać przeziębienia, bo kto wie, czy przy takim szczęściu nie będzie twoim ostatnim.

13. Szczęście w nieszczęściu. Od dłuższego czasu czujesz, że coś zalega w twoim bucie, gdy w końcu postanawiasz pozbyć się uciążliwego kamyka okazuje się, że jest to w istocie cenny klejnot. Jego wartość jest szacowana na 250 gryfów.

14. Gdyby kózka nie skakała... Ups, to chyba nie był dobry pomysł! Przy najbliższej okazji łamiesz sobie nogę!

15. Głos z zaświatów. Spotykasz ducha pirata, antycznego wilka morskiego zwanego Srebrnorękim. Obiecuje Ci nagrodę, o jakiej jeszcze nigdy nie śniłeś, ale jest pewien haczyk. Musisz pozwolić mu się opętać, tylko... na jak długo i po co?

16. Ani kroku dalej, bo ta cięciwa zaśpiewa tango! Na twojej drodze staje dość... nietuzinkowy rabuś. Pojawia się z ciemności i mierzy stalowym grotem wprost w twoją gardziel. Szepcze: "Zaśpiewaj mi coś wesołego albo pożegnasz się z życiem".

17. Ukryte moce. Twoja dotychczasowa broń okazuje się posiadać dodatkowy atrybut - potrafi płonąć. Co ciekawe do aktywacji tej właściwości nie są wymagane pokłady magicznej energii, oręż posiada skryty magiczny kamień, z którego czerpie moc.

18. Kuferek od kochających rodziców. Omyłko trafiła do Ciebie przesyłka zaadresowana do jakiegoś studenta z akademii nowoholarskiej. W środku znajdujesz ciepłe ubrania, trochę przetworów, kieszonkowe (90 srebrników) i list.

19. Pył. Znajdujesz skrytkę pasera, a w niej... worek z zielonkawym, błyszczącym pyłem. Ku twojemu zdumieniu posypana nim osoba lub rzecz zyskuje tymczasowo zdolność latania. Zawartości worka wystarczy na trzy użycia.

20. Siarczysty oddech. Okolicę, w której się znajdujesz atakuje młody smok - pluje ogniem, pali chaty i porywa maluczkich w powietrze, gdzie efektowna konsumpcja co chwilę rosi okolice w krwi jakiegoś nieszczęśnika. Uważaj, żeby nie zostać jednym z nich!

21. Na kości Hyurina! Postać niespodziewanie trafia do Bożylądu, gdzie ma możliwość spotkania z wybranym Bóstwem (poza Hyurinem).
ODPOWIEDZ

Wróć do „Archiwum”