TURA I
Event
Nie.
Faza Frakcji
Dzielny lud krasnoludów dopłynął do brzegu (77.66) tajemniczego lądu. Tam wyruszył wgłąb wyspy. Dzięki umiejętnościom Tàirneanacha udało się pokonać znacznie większą odległość w krótszym czasie (+2 do ruchu od bohatera-generała). Po całym dniu wędrówki dotarli na skraj bagien (77.52) w okolicy dużego zbiornika wodnego i cieniu pasma górskiego. Tam postanowili rozbić obóz, by zregenerować siły. Całą okolicę – przez bliskość zarówno gór i lasu, jak i jeziora i mokradeł – nazwano z klasnoludzkiego Dofar-tìre, co oznacza zróżnicowaną krainę. Poszczególne jej części dostały zostały po prostu różnymi bagnami (Dofar-gyttja), górami (Dofar-fjäll), jeziorem (Dofar-rödaktigt). Postanowiono również do Różnej Krainy dołączyć las Dofar-skrogg, co go minęli po drodze.
Faza Władzy
Nie.
Faza Wojska
Wszystkie siły skupiają się na ochronie obozowiska.
Faza Rozliczeń
Obóz ekspedycji (77.52)
Dwarf Master Race – tury.
1
Ostatnio zmieniony 22 sie 2016, 16:53 przez Leva, łącznie zmieniany 2 razy.