TURA I
1) Event
-
2) Faza Frakcji
Dzielny Mroczny Lud postanowił opuścić podziemia (57.34). Musieli podbić wyspę, a nie można tego osiągnąć bez kolonii. Zatrzymali się więc tuż przy wejściu, budując wokół szczeliny swoje pierwsze miasto (57.34). Łańcuch górski mianowano jako: "Mroczne Góry", czując się tu już niczym w nowym domu.
Następnie wysłano odpowiednich ludzi, by stworzono zabudowę miasta (56.35), a także dzielnych, czarnych rolników trudniących się uprawą, by przygotowali ziemię pod Farmę Zboża (57.33), odprawiając tym samym 2 osoby do uprawy.
Resztę ludu odprawiono do budowy prężnie działającej huty, tworząc przy tym piękny industrialny krajobraz, wśród ostrych, a zarazem majestatycznych szczytów gór (55.34).
3) Faza Władzy
Ustalono standardowe podatki w wysokości 1 Funduszu na turę.
4) Faza Wojska
Pierwszy oddział piechurów stacjonuje w mieście uważnie obserwując obie budowy. W razie problemów wyruszą z pomogą. Drugi zaś wraz z uczonymi wyruszył w stronę pierwszego źródła dziwnego światła (41.37)
5) Faza Rozliczeń
MIASTO
Nodwarfland (40 ZL + 5ZL)
+5ZL na turę
+9F na turę (Podatek: 1F x 9 hexów)
Zasoby: 8 (+ zapas 4 tur = 5 - 1)
Fundusze: 10F (10F + 9F - 4F (piechurzy) - 5F (zabudowa) )
Zasoby Ludzkie: 0 (45 - 25 - 15 - 2 - 3)
Zadowolenie: 75
Budynki:
- Ratusz (57.34)
- Zabudowa miasta (56.35)
Koszt: 25ZL, 5F
(zakończone)
+5ZL/tura
- Farma Zboża (56.36)
Koszt: 15ZL
(zakończone)
+8Z/2ZL/tura
- Kopalnia & Huta Company (55.34)
Koszt: 25ZL*150% = 38ZL
(aktualnie: 3ZL)
+0 Żelaza/0ZL
Wojsko w mieście:
Oddział Piechurów (57.34)
Utrzymanie; 2F/tura
Punkty ruchu: 12p
Atak:2 Obrona:2
Wojsko za miastem:
- Oddział Piechurów (46.37)
Utrzymanie; 2F/tura
Punkty ruchu: 0p
Atak:2 Obrona:2
- Uczeni (0p) (46.37)
Utrzymanie; 0F/tura
Punkty ruchu: 0p