BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu

Napisz nazwę forum od tyłu i dodaj sumę liczb 32 i 11.:

To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

:D:);):(:o:shock::?8-):lol::x:P:oops::cry::evil::twisted::roll::!::?::idea::arrow::|:mrgreen::geek::ugeek:

Re: Mroczne Elfy - tury

TURA II 1) Event
-

2) Faza Władzy
- Moi drodzy... Nastały ciężkie czasy. Jesteśmy zmuszeni podnieść podatek do 2 złotych koron, jednakże nie lękajcie się! Wszystko to dla rozbudowy i chwały naszego królestwa, a też i obiecuję waści, że zostanie to wynagrodzone w odpowiednim czasie. Chwała Mrocznemu Ludowi!

3) Faza Frakcji
Mroczny Lud rósł w siłę: rodziły się dzieci, rozbudowywano miasto i myślano coraz poważniej o swego rodzaju ekspansji terytorialnej. Zajęto nowy teren (56.33), by Elfy mogły pomieścić się na terenie miasta bez ścisku.

Oddelegowano również najsprawniejszych w sztuce uprawiana roślin do stworzenia kolejnych Farm Zboża (09.00);(55.36), bowiem zapasy powoli się kończyły.

Resztę pracujących wysłano w góry, by kontynuowali ambitny projekt prawdziwie elfickiej kopali!

4) Faza Wojska
Pierwszy oddział piechurów stacjonuje w mieście uważnie obserwując obie budowy. W razie problemów wyruszą z pomocą. Uczeni wraz z obstawą dotarli wtenczas ostrożnie do miejsca, z którego dobiegał jeden z promieni (41.37). Co tam takiego znaleźli?

5) Faza Rozliczeń
MIASTO Nodwarfland (40 ZL + 10ZL)
Spoiler:
+5ZL na turę OSIĄGNIĘTO LIMIT
+20F na turę (Podatek: 2F x 10 hexów)
Zasoby: 20 (8 [poprzednia tura] + 12 + zapas 3 tur = 4 - 1)
Fundusze: 26F (10F [poprzednia tura] + 20F - 4F [piechurzy])
Zasoby Ludzkie: 0 (50 - 20 - 15 - 15)
Zadowolenie: 55 (75 - 20 [wyższy podatek])

Budynki:
- Ratusz (57.34)
- Zabudowa miasta (56.35)
Koszt: 25ZL, 5F
+5ZL/tura
- Farma Zboża (56.36)
Koszt: 15ZL
+12Z/3ZL/tura
- Farma Zboża (55.36)
Koszt: 15ZL (zakończone)
+0Z/0ZL/tura
- Farma Zboża (09.00)
Koszt: 15ZL (zakończone)
+0Z/0ZL/tura
- Kopalnia & Huta Company (55.34)
Koszt: 25ZL*150% = 38ZL (aktualnie: 23ZL)
+0 Żelaza/0ZL

Wojsko w mieście:
Oddział Piechurów (57.34)
Utrzymanie; 2F/tura
Punkty ruchu: 12p/12p
Atak:2 Obrona:2

Wojsko za miastem:
- Oddział Piechurów (41.37)
Utrzymanie; 2F/tura
Punkty ruchu: 7p/12p
Atak:2 Obrona:2
- Uczeni (41.37)
Utrzymanie; 0F/tura
Punkty ruchu: 7p/12p

Re: Mroczne Elfy - tury

Niewielka zbieranina gór, niewarta by nazwać ją łańcuchem stykała się z rozpadliną od zachodu. Wzniesienia tu były niskie, ale rozległe. Cała ich powierzchnia pokryta była gęstym lasem zgarbionych, powyginanych drzew. Między nimi wyrastały skupiska szarych skał, kształtem przypominających zakrzywione pazury. W dolinach między górami przepływają spokojne strumienie ciepłej wody, które giną w szczelinach między skałami. To i mnogość zimnych skał powoduje, że u podnóża gór często unosi się mgła, która otula lasy i skały białą chmurą.

Event: BRAK

Mroczne Elfy - tury

TURA I 1) Event
-

2) Faza Frakcji
Dzielny Mroczny Lud postanowił opuścić podziemia (57.34). Musieli podbić wyspę, a nie można tego osiągnąć bez kolonii. Zatrzymali się więc tuż przy wejściu, budując wokół szczeliny swoje pierwsze miasto (57.34). Łańcuch górski mianowano jako: "Mroczne Góry", czując się tu już niczym w nowym domu.

Następnie wysłano odpowiednich ludzi, by stworzono zabudowę miasta (56.35), a także dzielnych, czarnych rolników trudniących się uprawą, by przygotowali ziemię pod Farmę Zboża (57.33), odprawiając tym samym 2 osoby do uprawy.

Resztę ludu odprawiono do budowy prężnie działającej huty, tworząc przy tym piękny industrialny krajobraz, wśród ostrych, a zarazem majestatycznych szczytów gór (55.34).

3) Faza Władzy
Ustalono standardowe podatki w wysokości 1 Funduszu na turę.

4) Faza Wojska
Pierwszy oddział piechurów stacjonuje w mieście uważnie obserwując obie budowy. W razie problemów wyruszą z pomogą. Drugi zaś wraz z uczonymi wyruszył w stronę pierwszego źródła dziwnego światła (41.37)

5) Faza Rozliczeń
MIASTO Nodwarfland (40 ZL + 5ZL)
Spoiler:
+5ZL na turę
+9F na turę (Podatek: 1F x 9 hexów)
Zasoby: 8 (+ zapas 4 tur = 5 - 1)
Fundusze: 10F (10F + 9F - 4F (piechurzy) - 5F (zabudowa) )
Zasoby Ludzkie: 0 (45 - 25 - 15 - 2 - 3)
Zadowolenie: 75

Budynki:
- Ratusz (57.34)
- Zabudowa miasta (56.35)
Koszt: 25ZL, 5F (zakończone)
+5ZL/tura
- Farma Zboża (56.36)
Koszt: 15ZL (zakończone)
+8Z/2ZL/tura
- Kopalnia & Huta Company (55.34)
Koszt: 25ZL*150% = 38ZL (aktualnie: 3ZL)
+0 Żelaza/0ZL

Wojsko w mieście:
Oddział Piechurów (57.34)
Utrzymanie; 2F/tura
Punkty ruchu: 12p
Atak:2 Obrona:2

Wojsko za miastem:
- Oddział Piechurów (46.37)
Utrzymanie; 2F/tura
Punkty ruchu: 0p
Atak:2 Obrona:2
- Uczeni (0p) (46.37)
Utrzymanie; 0F/tura
Punkty ruchu: 0p