Tura I
1.
Faza Eventu:
Brak
2.
Faza Frakcji:
Wody zaprowadziły orcze drakkary wypełnione po brzegi kolonistami, wojskami i zapasami na wschodnie brzegi (92.23), gdzie zaraz zbudowano ratusz(91.23). Tuż po nim zaczęto budowę portu(92.23). Zaraz też założono hodowlę zwierzyny(90.21), gdzie oddelegowano 4 osobników.
Widząc niekończące się pastwiska, nowi mieszkańcy wschodniego wybrzeża nazwali je Sharun Gush, co w wolnym tłumaczeniu oznacza Morze Traw. Wody zaś ujęli nazwą Sharun Tuh - Morze Błękitne. Proste, bo proste, ale tacy są koloniści. Miasteczko zaś nazwali Białymi Murami.
3.
Faza Władzy:
Ustawiono standardowy podatek w wysokości 1F za każdy heks miasta.
4.
Faza Wojsk:
Dwa oddziały piechurów stacjonują przed miastem(69.24 / 90.21), jak na razie je chroniąc, gdy jest w fazie rozwoju. Jednakże czekają tylko na znak od swego przywódcy do pójścia w głąb lądu...
5.
Faza Rozliczeń:
Budynki:
- Ratusz (91.23)
- Port (92.23)
Na budowę portu przeznaczono 21ZL oraz 10F -
W trakcie budowy
- Hodowla zwierzyny(90.21)
Na budowę hodowli przeznaczono 10ZL i oddelegowano 5ZL. Uzyskano w ten sposób 15Z, a także 3 skóry -
Zakończone
Wojsko:
- 2 oddziały piechurów
Przeznaczone na to zostały 2*2F oraz 2*2ZL
Stan aktualny Zasobów Ludzkich pasywnych i aktywnych, Zasobów ogólnych, Funduszy oraz Zadowolenia:
- Fundusze:
*4
- Zasoby Ludzkie:
*40 aktywnych
*0 pasywnych
- Zasoby:
*15 zasobów ogólnych
*3 skóry
- Zadowolenie:
*75%
Obliczenia: