CZYLI KONKURS NA DZIEŃ KOBIET Podobno ktoś tu musi wziąć udział w konkursie, żeby zdjąć z siebie zły czar, dobrze kojarzę? Bardzo dobrze się składa, bo właśnie zbliża się okazja. W tym roku odpuściłyśmy Wam Walentynki, ale nic straconego, bo zbliża się... Dzień Kobiet. A na Dzień Kobiet konkursu jeszcze u nas nie było, więc najwyższa pora to zmienić!
Tym razem Waszym zadaniem będzie... ha, są dwa zadania do wyboru! Co kto woli!
Pierwsze: opisać przygody swojej herbiowej postaci w skórze przeciwnej płci! Może to się zdarzyć wskutek niespodziewanej przemiany, celowo zastosowanej magii, a możecie też napisać po prostu alternatywną wersję losów swoich postaci, gdyby zamiast chłopców urodziły się dziewczynkami (lub odwrotnie, rzecz jasna).
A zatem wybieracie sobie jeden z powyższych tematów, smarujecie piękną konkursową pracę wierszem lub prozą, najlepiej w lekkiej i humorystycznej konwencji (a jak macie ochotę na jakieś dodatki w formie paintowych ilustracji lub osobiście zaśpiewanego hymnu HER-bii, to śmiało!) i wysyłacie ją na PW do całej trójki MG, czyli do Licho, Vespery i do mnie.Drugie: opisać Herbię (albo jakąś jej część, znaną lub zupełnie zapomnianą przez bogów i ludzi, może być w mitycznej przeszłości lub tajemniczej przyszłości, ale niekoniecznie) zamieszkaną i rządzoną wyłącznie przez kobiety. Czy to będzie piękna utopia? Czy mroczna dystopia? Możecie dać tutaj popis swojej męskiej złośliwości (lub swojego bezgranicznego uwielbienia dla kobiecego świata!), panowie (pst, panie też, wiadomo) Pamiętajcie, nazwa "HER-bia" nie wzięła się znikąd!
Czas macie do 7. marca do 23:59, a wyniki pojawią się 8. marca (tak tak, w Dzień Kobiet).
Czy będą nagrody? To chyba oczywiste.
* Jeżeli uzyskana dzięki dodatkowym punktom wartość Charyzmy miałaby przekroczyć maksymalne dla śmiertelnika 10, wtedy zamienimy je na punkty do dowolnej umiejętności związanej z Charyzmą, spoko, nikt nie będzie poszkodowanyI miejsce: +2 punkty do Charyzmy oraz pierścionek, który po obróceniu na palcu pozwala posiadaczowi błyskawicznie zmienić się w osobę przeciwnej płci (ponowne obrócenie przywraca wszystko do normalności, można używać bez żadnych ograniczeń, dowolną liczbę razy, bez limitu czasowego). I medal.
II miejsce: +1 punkt do Charyzmy i dwie porcje mocnego proszku, którym można dmuchnąć komuś w twarz, by został on objęty czarem zmiany płci na całą dobę. I medal.
III miejsce: +1 punkt do Charyzmy i jedna porcja słabszego proszku, którym można dmuchnąć komuś w twarz, by został objęty czarem zmiany płci na godzinę. I medal.
Trzy, dwa, jeden, start! Czekamy z niecierpliwością!